Torsdag/Fredag

Igår råkade jag visst springa på ett par skor som jag vart helt kär i. Så nu står dom här hemma och ser fina ut. Mycket trevligt ! :)

Idag har jag vart ensam hemma i stort sett helaste dagen. Men jag har faktiskt gjort lite nytta, som att tvätta, stryka och lagat mat åt mor & far. Dom tyckte d va gott med, sa dom i alla fall. Ja dom var hemma och åt, så var syster med barn här en sväng. Men sen vart man ensam igen. Tänkte åka ner till broder, men med tanke på hur d lät när jag sa att jag tänkte d så låter jag bli. Sitta här å ruttna själv är ju sjukt mycket roligare. Men annars blir d väl ett jävla liv. Tror jag ska åka hem till mig imorrn, kan lika gärna sitta ensam där som här.

Känns som jag bara inte orkar med allt nu. Spelar ingen roll hur man gör så blir det fel i alla fall. Jag vet inte, d känns fel. Lovar man någon så känner man sig dum när nästa kommer sen. Men förlåt i alla fall, vet inte hur jag ska göra för att det ska bli rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback