Torsdagen !

Ja, nu sitter lilla jag i skolan och väntar på att åkta å gympa snart. Dessvärre tror jag inte jag kommer att överleva att skejta (nej jag kan inte stava). Men det är ju sådant som märks. Idag har jag faktiskt varit duktig, klarat av att göra det jag skulle i flash förrut. - Applåder för mig !

Igår var jag hemma hos mor å far en sväng. Åt mat å vilade lite på vår underbart sköna kökssoffa, sen bar det iväg till garaget. Där far å jag gjorde sista rycket med 900an inför helgen. Dvs, satte dit fjädern höger bak igen. Eftersom vi lånade den i nyköping. Tjockisen fick hänga på spettet ! Det var väldigt jobbit upplysningsvis. Men nu är d ihop och klart i alla fall. Efter så målade jag så vackert ! Nej jag kladdade bara på lite där det behövdes. Det var är ju inte så vackert när det står Anders över hela bilen. Men nu är den blå/vit. Och imorgon eller på lördag står d vackert Smulan igen. Min lilla pärla det där ! Den låter riktigt härligt nu när käre broder har pillat med tändningen och allt med ! Hoppas på att den inte strular något på söndag bara.

Dom spelade jullåtar på radion igår med ! Mycket vackert, men endel låtar påminner en ju om hemska saker. Eller ja, hemska och hemska. D va väl bäst som det blev.

Last Christmas
I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special


Nu är det gympa som gäller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback