Telefoooon !

Min numera trasiga telefon ringde precis för en stund sedan. Mycket trevligt att någon vill prata med lilla mig, speciellt när jag är här ute i skogen helt ensam. Eller ja mor & far bor ju här med. Men som sagt trevligt att prata med nån i en lite yngre ålder. Tjoffe är rolig när han är nykter han, enligt min mening i alla fall. När han är full med för den delen. Vad koms det fram till då ? Att jag är blyg, och låter jättesur när jag svarar i telefonen (Men jag har lovat att jag ska bättra mig på den saken). Tjoffe får lock för öronen när han åker ner i en svacka. Tjoffe skriver väldigt bra och roliga blogginlägg (klicka här för att se) som jag är väldigt fascinerad över. Spännande med billybokhyllor till månen och allt vad det är. Jag har tydligen smittat ner herrn med min förkylning med, men jag tror stenhårt på att det var tvärtom. Hm, väldigt roligt att det händer någonting när man sitter här ute som sagt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback