Mumsi !

Jahopps, nu är man hemma då. Pappsen är i alla fall glad å se lilla mig, d verkar så. Tyckte vi skulle äta SS å sådär. Jaaaaaa ! Glass är gott. Som när jag var väldigt liten, "är det nån som vill ha SS till efterrätt (kodord för att lilla smulan inte ska fatta)" Men då gapar lilla jag: "Jag vill ha glass !" Som sagt var det väldigt trevligt. Men så fick jag ett tragiskt besked med ! Vi ska skrota min pärla ! Min 900a som jag växt upp i. Den vart sämre än vi trodde i E-tuna. Vi trodde att styrväxeln hade gått och en drivaxel bara. Men icke då ! Hela tornet hade flyttat på sig med ! Och då kom vi fram till att vi tar rubbet från pärlan å sätter i den blå karossen, som jag så duktigt plockade ur å kapa ur allt så fint i förra vintern. Lite bra iaf, eftersom min kalasmotor fortfarande är piggelin ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback