Måndag !

Ja, så va d ju måndag igen då ! Slö dag för min del, sov väldans länge. Men nu behöver man ju inte sova på en vecka eller två känns det som. Jahopp, vad händer i mitt liv just nu då ? Till helgen blir det tävling i Eskilstuna, dock med 900an. Kan inte gå annat än illa, tyvärr ! Men hoppas på det bästa endå. Heldag med far min om inte annat. D är ju alltid lika trevligt enligt min mening.

Sen har vi ju årets julafton då. Tanken var ju att vi skulle till mormor och morfar i år. Eftersom det är sista julen i huset, innan de flyttar. Men sen va d ju så trevligt att bara deras barn med respektive var välkomna. Alltså inga barnbarn, med undantag för "små" kusinerna. Visst för min käre broder och syster som har egna familjer. De har ju något att göra endå. Men då för min del blir det en ensam julafton. Fram tills vi ska äta gröt hos moster. För jag tycker ju gröt är så underbart gott. Nej, gröt är bland det vidrigaste som finns enligt min mening. D är väl bara hoppas dom får trevligt ialla fall.

Varför börja lilla jag skriva här nu då ? Jag har suttit å läst tjoffes blogg hela veckan och den är otroligt intressant. Så började jag själv skriva lite här då. Inte alls intressant eller så, men bara för att. Tidsfördriv för en liten smula ! :)

Kommentarer
Postat av: Tjoffe

Jippie =) jag är namedroppad i en blogg:P forsätt skriv för tusan!!!
tjo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback