Lastat och klart !

Idag har jag haft en heldag med Far min, och med det har jag kommit fram till att vi har väligt bra team work han och jag ! Vi har iaf lastat och lagt om lite däck tills morgondagen. Självklart har jag provat bilen till snickeriet och tillbaka med. Och tro det eller ej ! Men växlarna verkade fungera som dom skulle. Det återstår att se imorgon om det vill sig. Ikvällen blir lugn i alla fall. Skjutsade mor i morse, sen när jag kom hem somna jag så sött om igen. Tjugo över elva kom pappsen ner och frågade om jag med ville ha frukost. Väldigt förvånande ! Han måste varit väldigt bakis, med tanke på att han alltid är uppe och springer kl 7 i vanliga fall.

Måste bara tala om att Hanna är skönaste tjejen verkligen ! Vilka jäkla grejer du har att säga. Grymt rolig och alltid bäst ! Ellinor är klart inräknad i det bästa med såklart ! Ni går ju på samma biljett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback