Kvällen

Ändrade planer IGEN ! Hanna och Elli skulle skutta ut på krogen i Nyköping idag dom. Och när jag kom hem var det en liten Gustav och en ännu mindre men nästan tyngre Stina här. Så eftermiddagen gick åt att busa järnet med småttingarna. Kan ju passa på att tala om att jag nog är sjukt förtjust i att leka ta. Är man barnslig så är man. Men jag trivs bra med det för den delen med ! Alltså orkar jag verkligen inte åka ner till dom. När man talar om trollen så ringer Emma. Nyfiken i en strut som hon är ! Men kvällen ska jag tillbringa i Norrköping med Zandra och Jimmy. Det kan nog bli trevligt, skulle jag tro ! På tal om ingenting så går min telefon på högvarv nuförtiden ! Jag har nog blitt lite populär kankse. Eller jag kan ju alltid önska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback