Jul lov !

Avslutning idag, ganska trevligt faktiskt. Förrutom att jag är sjuk, ont i halsen å snorig även lite feber tror jag med. Trevliga dom va som bjöd på julmust å skinkmacka, men jag är ju otacksam å inte smakar ens. Gillar inte å äta när jag har ont i halsen. Men d luktade gott i alla fall. Men nu är det jul lov som sagt då.

Gick ner till stan för att inhandla en julklapp från Emmis till sin jobbarkompis som alltid är så snäll å ger barnen fina presenter. Så nu ska jag packa ihop mina grejor och åka för att leverera den. Köpa sista julklapparna med sen bär det av hem till landet och mor & far. Ska bli skönt, om man får vila lite. Annars tar jag mig friheten och gör det i alla fall. Ska bli sjukt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback