Inhandling av julklappar !

Idag har jag tillbringat hela långa eftermiddagen med Fannie på stan. Vi shoppade lite julklappar och åt lite keebab. På vägen hem tänkte jag på hur nöjd jag var med  mina tre inhandlade julklappar, men jag kom senare fram till att jag faktiskt hade köpt fyra. Dessvärre måste jag fortsätta inhandlingen imorgon. Men då bär det av mot Linköing. Jag vet precis vad jag ska köpa till min käre far. Och eftersom att biltema ligger där så är det ju bara gasa iväg imorgon efter skolan.

Nu har jag bara kvar att köpa julklappar till:
Papps
Mamma
Broders flickvän
Systers pojkvän
Broders dotter
Broders son
Systers dotter
Systers son
Mormor & Morfar
Farmor & Farfar

Med andra ord så är jag bara färdig med broder och syster. Men så är jag ju nästan färdig med barnen med. Jag har kommit fram till att det är sjukt kul att köpa julklappar ! Speciellt när man hittar nått riktigt roligt att handla ! Å när man ser att den som får den blir glad. Det är julens höjdpunkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback