Helgen !

Smul

I fredags utgick Fannie och jag till otten, innan var vi på förfest hos maria ! Mycket trevligt och hemskt mycket grattis på födelsedagen igen ! Kvällen var trevlig, träffade på broders arbetskamrater. Fasnade även på en fin vimmelbild. Men den vill inte Fannie att jag lägger ut någonstans så jag är snäll och låter bli.

Igår var vi hos Alex på fest, d va mycket trevligt d med. Alltid roligt med lite nytt folk, eller ja nygammalt ! Den otroligt vackra bilden föreställer mig utanför Alex hus, när jag av nån anledning leker markolio. Men ja, jag är väl inte som alla andra helt enkelt. Så kan d vara. Men som sagt var d mycket trevligt där.

Idag vaknade man hemma i sitt lilla rum hos mor å far, var uppe och vandrade en sväng vid 9 tiden. Men insåg att d va bäst att sova en stund till. Sen har vi bara ätit mat och kikat på Göta Kanal, laddat inför 2an ! Nae, denna dagen har varit en riktig segdag. Men sånna måste man väl med ha ibland.

Kommentarer
Postat av: Tjoffe

den omtalade vimmelbilden finns på tjoffe.com ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback