GOD JUL !

Nu vart man väckt för ungefär kvart i 11, när mor & far skulle åka till mormor och morfar. Jag undrar då hur dom ska hinna in till Nyköping på en kvart. Men det är väl upp till dom. Själv ska jag väl, duscha och äta lite frukost. Sen bär det av till farmor och farfar en sväng för att lämna av deras julklapp, och vidare ner till syster. Sen blir det nog att åka hem för att stoppa något i min stora mage. Eftersom mina  kusiner och co skulle äta vidrig kalkon så avstår jag gärna. Men vaddå jul ? D ända juliga här omkring är lite tomtar och en ful liten gran och självklart julklapparna då. Men men, d löser sig säkert d är ju inte precis som att man har hoppats på nån pangjul precis. Såg när jag vaknade att jag hade ett missat samtal från någon okänd männska. Lustigt att jag inte vaknade, signalen skär ju genom öronen i vanliga fall. Men å andra sidan sov jag ju väligt gott kl 03.44 med så. Vem mer än jag ringer till follk så dags ?

Ajja, GOD JUL ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback