Förste svensken i rymden är på jorden.

Christer Fuglesang är tillbaka på jorden, och av alla människor så har JAG suttit klistrad framför TVn för att se detta. Jag tror bestämt att jag blir lite mojje av att vara här i skogen. Men pappsen kom fram till att kommentatorn som sitter och babblar måste ha ett konstgjort öra. D är enormt stort om man jämför med örat på andra sidan huvet på honom. Efter han hade sagt d så var d enda man såg på TVn ett stort öra.

Min pappa är klockren tycker jag, under mina timmar jag har varit hemma sedan igår så har han fått ur sig hur mycket roliga saker som helst. Fast hälften av dem är ju kanske lite elaka, men d gör inget för d är bara lilla jag som har hört dom. Sjukt roligt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback